Reklamace a vrácení zboží
Vaše spokojenost je pro mě na prvním místě. Pokud nejste s nákupem spokojeni, ráda Vám nabídnu jednoduchý postup pro vrácení nebo reklamaci zboží.
Před odesláním zboží Nám, prosím, věnujte 5-10 minut vašeho času, abyste se seznámil/a s podmínkami postupu reklamace a vrácení (naleznete ve VOP zde: https://www.aromacrystal.cz/obchodni-podminky/)
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Pokud si nákup rozmyslíte, můžete nám zboží bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od doručení.
Podmínky vrácení:
Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a ideálně v původním obalu.
K vrácenému zboží přiložte fakturu, kterou jste obdrželi spolu s Vaší objednávkou
Postup:
- Napište mi na e-mail: aromacrystal@email.cz nebo vyplňte Formulář - Odstoupení od smlouvy, který naleznete níže ke stažení.
- Odešlete balíček na adresu: Denisa Kissová, Nádražní 373/21, 793 95 Město Albrechtice
- Peníze Vám vrátíme do 14 dnů od doručení zboží.
Reklamace zboží
Pokud je zboží vadné nebo došlo k chybě z mojí strany, samozřejmě vše napravím.
Jak postupovat při reklamaci:
- Kontaktujte mě na e-mail: aromacrystal@email.cz a popište problém (ideálně přiložte i fotografie vady).
- Domluvíme se na dalším postupu - výměna nebo vrácení peněz.
- Reklamované zboží mi zašlete na adresu spolu s kopií faktury a stručným popisem vady, nebo vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace
Soubory ke stažení: